من برگشتم...

سلام به همه ی دوستای خوبم

تو این یه مدت خیلی درگیر کارای دانشگاهم بودم یکمم تو ذوقم خورده بود دیگه آپ نکردم

ولی الان میخوام شروع کنم با یکم گشتن تو فایلام تموم مطلبایی که پاک شده بودو پیدا کردم

همشونو آپ میکنم یه 2،3 تایی شعر english آماده کردم اونارم میزارم

همتونو دوست دارم فعلا بای



نظرات شما عزیزان:

سارا
ساعت20:42---21 شهريور 1390
دوباره سلام ديروز نتايج اومد من پيام نور كتابداري قبول شدم خيلي مسخرس نمي خوام برم ميرم ازاد مديريت بازرگاني
اگه اين چند وقت نيومدم ببخشيد درگير بودم
خيلي كار داشتم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در شنبه 12 شهريور 1390برچسب:,ساعت 23:38 توسط Fah| |

کپی برداری بدون ذکر منبع غیر مجاز می باشد
www.sharghi.net & www.kafkon.com & www.naztarin.com